středa 3. února 2010

The Learning Experience – univerzita zítřka


The Learning Experience – univerzita zítřka
Na Learning Experience jsem narazil náhodou, když jsem hledal kurzy angličtiny v SL. Na menší budovu mě upozornily okolo stojící exotické stromy pestrých barev a také černá cedule, která ohlašovala něco jako termíny konání dalších akcí. Chtěl jsem vědět víc a tak, lačnící po informacích, jsem začal hledat Note, která by mi sdělila, co se skrývá pod pojmem Learning Experience. SLURL mapy Akamu Cove: http://slurl.com/secondlife/Akamu%20Cove/204/211/22

Pro školou povinné i nepovinné

Jde v podstatě o univerzitu v Second Life. Můžete zde nalézt různé druhy kurzů, které mají za cíl obohatit posluchače o nové a hodnotné informace. Kurzy vedou profesionálové a studenti za oficiální kurzy Learning Experience nic neplatí. Můžete se tak dozvědět mnoho věcí o stavění budov, sochařství nebo jak psát blog. Kurzy probíhají většinou přes voice a v angličtině, což omezuje ty, kteří neznají jazyk Shakespearův.

Kurzy - kdy a kde?
V hlavní budově Learning Experience je k dispozici kalendář akcií, kde můžete zjistit, jaké kurzy jsou plánovány a kdy se budou konat. Můžete využít také online kalendář, který naleznete zde http://www.google.com/calendar/embed?src=thelearningexperience%40gmail.com&ctz=America/Los_Angeles

V kalendáři si můžete všimnout, že v průběhu dalších 6 dnů bude několik kurzů každý den, což není málo. V okolí hlavní budovy (mapa Akamu Cove ) naleznete několik dalších staveb a také mnoho ploch s reklamní nabídkou. Také je zde několik stánků a můžete si dokonce pronajmout svůj vlastní.

Vědomosti zdarma

Lidé z Learning Experience se mohou pochlubit 7 simy, kde vlastní veškerou půdu. Jde o šest Creative Showcases & A, dále Learning Experience Interactive World History Museum a mnohé další. Jak sami lidé z Learning Experience říkají:“Bude vám trvat několik dní, než objevíte vše, co vám simy mohou nabídnout“.

Osobně jsem navštívil TLE Animal, Zoo, Marine Biology Museum. V této oblasti můžete spatřit různé živočichy tak, jak žijí v reálném světě. Je to zajímavý způsob, jak se něco přiučit o zvířatech. Každou scénu, ve které vystupují zvířata typická pro dané podnebí, doplňují autentické fotografie. V zemi ledovců mě zaujal pes Slinky Binky a lední medvěd Yogi. Na další scéně jsem měl možnost pozorovat dinosaury a kráčející Triceratops vypadal impozantně. Některá místa jsou jako stvořená k relaxaci po celodenním shonu v práci či škole. Pokud toužíte vidět zebru nebo geparda v přirozeném prostředí, ale nechce se vám cestovat, můžete navštívit scénu, která pojednává o tamních zvířatech. Pštrosy, krokodýly a další obyvatele afrického kontinentu můžete spatřit na TLE Animal, Zoo, Marine Biology Museum.

Jak sami vidíte, každý si může najít svou oblast zájmu, ať už historii, biologii nebo kurzy, kde se dozvíte mnoho zajímavých věcí. Věřím, že se budete dobře bavit.

Žádné komentáře:

Okomentovat